Известие

Collapse
No announcement yet.

Окачване от Q4 на нормална 155-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Окачване от Q4 на нормална 155-ца

    Колеги много ми е интересно дали окачването от Q4-ката ще стане на да речем мойта или която и да е друга Alfa 155,смисъл скоростна кутия,кардан,диференциал,полуоски,и има ли разлика в задния мост от Q4 и от нормалната.Питам само информативно който знае да пише да събираме инфо вскички останали които ги интересува.
    Kappa SW
    Bravo GT
    Mondeo RS

  • #2
    има разлика в пода на багажника заради диференциала
    другото се сменя

    Comment


    • #3
      Да събудя малко една стара темичка
      Чудно ми е дали щее трудно да се напасне задният Диф. от Ку4-ка на обикновената 155-ца.
      Не питам само от любопитство,а мисля да посъбера малко кинти и да действам,но се колебая между Q2-диф. и варианта с Q4, просто искам да сравня като средства кое щее оптимално,защото откъм трудоемкост Ку4 конверсията щее по-сложна,но евентуалният резултат щее мега. Все пак Q2 диф. пак е само с предно и колкото и да е добър нее като 4х4 на Ку4-ка.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Да събудя малко една стара темичка
        Чудно ми е дали щее трудно да се напасне задният Диф. от Ку4-ка на обикновената 155-ца.
        Не питам само от любопитство,а мисля да посъбера малко кинти и да действам,но се колебая между Q2-диф. и варианта с Q4, просто искам да сравня като средства кое щее оптимално,защото откъм трудоемкост Ку4 конверсията щее по-сложна,но евентуалният резултат щее мега. Все пак Q2 диф. пак е само с предно и колкото и да е добър нее като 4х4 на Ку4-ка.
        По скоро помисли дали ще стане кутията на мотора съединител ,стартер а другото се прави лесно
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #5
          на В6 не можеш дори виско да сложиш
          заради размерите на блока

          изхода ти е само ку2

          п.п. и тук не става въпрос за окачване а за силово предаване

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Да събудя малко една стара темичка
            Чудно ми е дали щее трудно да се напасне задният Диф. от Ку4-ка на обикновената 155-ца.
            Не питам само от любопитство,а мисля да посъбера малко кинти и да действам,но се колебая между Q2-диф. и варианта с Q4, просто искам да сравня като средства кое щее оптимално,защото откъм трудоемкост Ку4 конверсията щее по-сложна,но евентуалният резултат щее мега. Все пак Q2 диф. пак е само с предно и колкото и да е добър нее като 4х4 на Ку4-ка.
            Карай си на газчица и не се занимавай с глупости
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #7
              Темата е за окачването, не я измествайте !
              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ivo Mitkowsky Покажи съобщение
                Колеги много ми е интересно дали окачването от Q4-ката ще стане на да речем мойта или която и да е друга Alfa 155,смисъл скоростна кутия,кардан,диференциал,полуоски,и има ли разлика в задния мост от Q4 и от нормалната.Питам само информативно който знае да пише да събираме инфо вскички останали които ги интересува.
                Става,задния мост е корено различен трябва да се вземе от q4-ката. Преправяне има смао при легенчето на резервната гума и 2 отвора в купето за 2-ри висящ лагер на кардана.
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • #9
                  аз се чудех като инвестиция каква щее разликата спрямо Ку2 . А и другото което ме гложди е далимога да сложа само дифа от кутията на ку4 на моята кутия ( ама незнам кардана на ку4-ката как отива назад и откъде точно излиза от нейната кутия.
                  Иначе да кажа че се интересувам от такава интервенция,защото в близкото бъдеще си мисля да пъхна един охлюв под капака ( на около 0.5 бара най-много) че вече ми се струва бавна
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Q2 е решщението за Теб!
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      аз се чудех като инвестиция каква щее разликата спрямо Ку2 . А и другото което ме гложди е далимога да сложа само дифа от кутията на ку4 на моята кутия ( ама незнам кардана на ку4-ката как отива назад и откъде точно излиза от нейната кутия.
                      Иначе да кажа че се интересувам от такава интервенция,защото в близкото бъдеще си мисля да пъхна един охлюв под капака ( на около 0.5 бара най-много) че вече ми се струва бавна
                      Части от алфа 155 4х4 няма от къде да немериш дори и на снимка ,за това ако имаш интерес да си направиш 155 4х4 много по лесно е с части от темпра 4х4 ,но при тебе ще е трудно заради мотора .Успех
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #12
                        Да ама тази цена от 1000 лева за Q2 е нереална според мен. Кво толкова има в един диф. че да струва 1000 лв. Иначе съм навит зa Q2. Чудно ми е моята като има някакво частично увличане ( мисля 25% беше) и като превърти повече едната гума тръгва веднага и другата,дали не може да се преправи моят диф. да стане с по-голямо увличане. Или дали може да се намери на по-народна цена Q2
                        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 10:52.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Твоя диф може и да се преправи - с електрожена
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Да ама тази цена от 1000 лева за Q2 е нереална според мен. Кво толкова има в един диф. че да струва 1000 лв. Иначе съм навит зa Q2. Чудно ми е моята като има някакво частично увличане ( мисля 25% беше) и като превърти повече едната гума тръгва веднага и другата,дали не може да се преправи моят диф. да стане с по-голямо увличане. Или дали може да се намери на по-народна цена Q2
                            1000 лв за нов диф ти се струват нереални, а искаш да търсиш силово предаване от Кучка? А за колко мислиш, че ще го намериш? за 200 лв??? И турбо ще слагаш? И то ли за 200 лв? Съжалявам, друже, ама за 1000 лв няма да стане.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #15
                              Ами колега за 1000 лева мога да си взема някоя цапната ку4-ка ( от италия примерно)и да си сваля квото ми трябва,а за турбото си има време и цифри
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X